Državna matura

Preuzimanje potvrda o položenim ispitima državne mature

Potvrde drugog roka učenici mogu preuzeti od 20.9.2024. svakoga dana u uredovno vrijeme učeničke referade.

Nepreuzete potvrde sa prvog roka, kao i potvrde sa rokova prijašnjih godina također se preuzimaju u referadi škole. 

 

Rezultati ispita DM i ulaganje prigovora na bodovanje  

U srijedu 11. rujna 2024. u 12:00 sati bit će objavljeni rezultati ispita državne mature prvoga roka 2023./ 2024.

Od 11. rujna od 12:01 sati do 12. srpnja u 12:00 sati traje aktivnost ulaganja prigovora učenika na ocjenjivanje.

Na sljedećoj poveznici možete preuzeti obrazac prigovora. Ispunite ga u word formatu i pošaljite na mail ispitne koordinatorice gordana.eric@skole.hr

 

Osnovno o državnoj maturi

Ispite državne mature organizira i provodi Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja.

Ispitni koordinator kojemu se učenici mogu obratiti za sva pitanja u vezi s načinom pristupanja i polaganja ispita državne mature je Gordana Erić, dipl. ing. strojarstva.
Možete ju kontaktirati na 091 60 40 664 ili na e-mail gordana.eric@skole.hr
 
Prezentacija o prijavama u sustav i prijavama ispita državne mature 2023./2024. dostupna je na poveznici.
 
Važni datumi za maturante, kao i linkovi dostupni su na poveznici.

 

Kalendar polaganja ispita državne mature u šk. god. 2024./2025. za prvi i drugi rok

Objavljen je prijedlog kalendara za:

prvi rok

drugi rok

Iste možete preuzeti i pregledati klikom na poveznice.

 

Postupak odjave, promjene i naknadne prijave ispita

Na sljedećim poveznicama možete preuzeti željeni obrazac, ispuniti ga i predati koordinatorici ili ga skeniranog poslati na mail gordana.eric@skole.hr.

Odjava ispita

Promjena razine prijavljenog ispita

Promjena prijavljenog ispita

Naknadna prijava ispita

 

Prijava

Ispiti državne mature i studijski programi prijavljuju se na mrežnoj stranici https://www.postani-student.hr/Ucilista/Default.aspx putem koje se pristupa Nacionalnome informacijskom sustavu prijava na visoka učilišta (NISpVU).

Učenici se u sustav se prijavljuju svojim elektroničkim identitetom iz sustava AAI@EduHr (korisničkom oznakom i lozinkom) koji im dodjeljuje administrator imenika škole.

Kada se učenik po prvi puta prijavi u sustav na mrežnoj stranici https://www.postani-student.hr/Ucilista/Default.aspx sa svojim elektroničkim identitetom iz sustava AAI@EduHr (korisničkom oznakom i lozinkom) treba unijeti broj svoga mobilnog telefona na koji želi SMS-om primiti PIN i TAN. PIN je osobni identifikacijski broj koji služi za dodatnu zaštitu i privatnost podataka svakoga učenika. TAN je broj kojim učenik potvrđuje značajne radnje u sustavu. Ukoliko učenik ne posjeduje mobilni telefon, može zatražiti slanje PIN-a i TAN-a, uz prethodni dogovor, na broj mobitela ispitnoga koordinatora. Pri svakoj sljedećoj prijavi učenik će koristiti i PIN.

 

 

Studijski programi

Na mrežnoj stranici https://www.studij.hr/ nalazi se popis svih studijskih programa koji se mogu studirati u Republici Hrvatskoj, zajedno s uvjetima upisa. Na istoj stranici mogu se pronaći detaljne upute i obavijesti o cijelom postupku prijava ispita državne mature te prijava za upis na visoka učilišta.

Posebno je važno pratiti mrežne stranice visokih učilišta koje učenik želi upisati jer se tamo mogu pronaći detaljniji uvjeti za upis na prvu godinu studija te opisi studijskih programa, kao i posebne informacije koje se tiču samo toga visokog učilišta. Također, pojedina visoka učilišta izdaju knjižice s informacijama za buduće studente. 

 

U slučaju problema s prijavom

Ako se učenik ne uspijeva prijaviti na mrežnu stranicu www.postani-student.hr zbog pogrešne korisničke oznake, lozinke i/ili PIN-a, sustav će javiti poruku ‘Prijava nije uspjela’ i ponuditi ponovni upis podataka.

Kod ponovnoga upisa korisničkih podataka sustav će zahtijevati, zbog sigurnosnih razloga, upis niza znakova koji će biti prikazani na slici. Nužno je pažljivo upisati korisničku oznaku, lozinku i PIN te prepisati navedeni niz znakova sa slike.

Ako izgubi PIN ili TAN, učenik može zatražiti njihovo ponovno izdavanje isključivo na broj mobilnoga telefona, koji je unesen u sustav. Ako je izgubljena korisnička oznaka ili lozinka, ili nakon više ponovljenih pokušaja sustav javlja poruku o pogrešnim korisničkim podatcima, učenik se treba obratiti administratoru imenika u školi nakon čega će mu biti dodijeljena nova korisnička oznaka i/ili lozinka.

Ukoliko učenik izgubi korisničke podatke (korisničko ime, lozinku, PIN ili TAN) potrebno je s broja mobilnoga telefona, koji je unesen u sustav, poslati SMS poruku sadržaja OPET na broj 666555. U slučaju da je s korisničkom oznakom, lozinkom i PIN-om sve u redu, no učenik i dalje ima poteškoća s prijavom na mrežnu stranicu www.postani-student.hr, potrebno je nazvati Službu za pomoć korisnicima na broj telefona 01 4501 899 ili problem prijaviti na adresu e-pošte info.centar@ncvvo.hr. Svaki učenik treba pravodobno provjeriti ispravnost korisničke oznake, lozinke, PIN-a i TAN-a kako bi, pokaže li se potrebnim, na vrijeme mogao dobiti nove podatke!
U slučaju daljnjih problema s prijavom potrebno se javiti ispitnom koordinatoru.

 

I. tehnička škola Tesla - Vizija budućnosti.